Senaste Inlägg

Typiskt...

Lyxproblem... jag vet, men jag har nog sovit för mycket!
La mig vid 23.30 igår och vaknade 10.30 idag... inte bra.
Det har resulterat i huvudvärk.
Förkylningen börjar bli bättre... visst är jag snorig men inte alls så som i början av veckan.
Och hostan börjar lossna.
Frågan är om jag kan ta en promenad idag...?
Vill ju inte bli sämre igen.
Kanske bättre att vänta till imorgon...
Gick ju iofs en sväng igår när jag va på stan och röstade.
Kände när jag gick hem att jag va mer sliten än vanligt.
Okej, jag väntar tills imorgon, så får det bli!
Nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar bloggar, Aftonbladet och allt det där.
Ute börjar löven gå mer i gult och orange.
Jag känner mig ändå skapligt okej med att det blir hösten... iaf än så länge!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback