Senaste Inlägg

Uttråkad

Det har blivit december...
Vart tog det här året vägen?!
Kan inte säga att jag stör mig på den här kylan som alla klagar på!
Hellre att det är -15°C och sol än runt nollan och slask.
Igår såg jag iofs inte dagsljus... började jobba 07.30 och slutade 17.00.
Sånna dagar är lite tråkiga...
Idag va jag ledig så jag såg lite sol och imorgon börjar jag kl.13!
Julhandeln har inte dragit igång på riktigt än... vet inte va folk väntar på?!
Hoppas det vänder snart, för nu har vi fullt upp lagret =)
Har ätit pepparkakor med mögelost och druckit glögg.
Det va jääkligt gott!
Får ta och slösurfa runt ett tag till innan det är dags för sängen...

2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-12-14 @ 08:40:50

oooh glogg och pepparkakor, spara lite till mig nar jag kommer hem! Kram josefiiiin

Postat av: Anonym den 2010-12-14 @ 08:41:57

ooh glogg och pepparkakor spara lite till mig nar jag kommer hem Josefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback