Senaste Inlägg

Suuuper fast...

Och då menar jag fast som i snabb på engelska!
Helgen har verkligen gått skitfort, och det är bra när man jobbar!
I går va det så jävla mycket folk, idag va det som vanligt lugnare, men det flöt på bra ändå.
Jag gillar det här... söndagkvällar när jag har jobbat.
Det innebär att imorgon är det en ny, bra vecka med ledig helg!
PLUS att jag har sovmorgon imorgon... börjar inte förrän 12.50 =)
Sen är det ju inte vilken vecka som helst nästa vecka heller!
Det är mârten!
Jag ska ha fest på lördag!
Viktor ska flytta hit!
Petter ska flytta hit!
Therese ska flytta hit (eller ja... Magnor, men det är myyycket närmare än Köpenhamn).
Woho!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback