Senaste Inlägg

Smäll på fingrarna

Chattade nyss med Josefin i 2 minuter.
Hon och Pierre är i Australien nu... (jag är avis!!!).
Hon skrev att jag skulle uppdatera bloggen... och jo, hon har rätt.
Har varit usel på att skriva på slutet!
Tiden går sjukt fort som vanligt!
Idag har jag julpyntat på jobbet tex... hängt upp massa glitter och julkulor runt om i butiken =)
Jag gillar jul... det är det bästa med hela vintern (som jag för övrigt inte alls gillar).
Vad händer annars... Vi har haft Superfredag (Idol, mat, sällskapsspel) ett antal gånger!
Mycket trevligt och uppskattat =)
Har blivit flera gånger uppe i Viktors mysiga hus, men även hos mig.
I fredags blev det dock inget för jag och syrran va ute och åt på Statt med släkten för att morfar fyllde 75år.
Men nu på fredag hoppas jag att det blir av igen.
Imorgon är jag ledig... ska nog passa på att pynta och städa lite här hemma då.
På kvällen ska jag och syrran bjuda pappa på mat för han blev aldrig firad på fars dag.
Har inte bloggat på länge för jag kände inte att jag hade nån lust... inget att skriva om, ingen som läste...
Men det är visst nån som läser iaf (Josse ;))
Ska försöka bättra mig!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback