Senaste Inlägg

It's cold around me...

Som Laleh sjunger.
För joo... det är fan kallt här!
När jag vaknade igår hade dom tydligen satt igång värmen ordentligt här i huset.
Och jag hade sen innan alla element på varmaste, vilket alltså resulterade i att det va skiiiitvarmt i lägenheten!
Jag skruvade ner alla elementen men tydligen för mycket, så idag va det bara 19° inne när jag kom hem. Brrrr.... Har skruvat upp alla element igen, förutom sovrummet då, där ska det va kallt!
Sover tom med öppet fönster än, får se hur länge jag står ut med det =)
Idag har jag varit ledig!
Gjorde Viktor sällskap till Karlstad och tömde hans lägenhet.
Nu är det jobb i tre dagar innan jag har ledig helg.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback