Senaste Inlägg

Suck.....

Jaha ja... ännu mer utgifter!
Vagnskadegarantin har gått ut på min bil och jag måste ha helförsäkring istället för halv.
Kostar mig nästan 600kr i månaden, och det ska dom såklart dra från mitt konto direkt =(
Gud va jag hatar att inte ha pengar!!
Ge mig hälften så mycket räkningar då, om jag nu ska få hälften så mycket pengar...
Hoppas, hoppas, hoppas att jag får pengar från AFA!
Snackade med dom igår och jag ska få besked denna eller nästa vecka.
Har ingen aning om hur mycket jag kan få, men allt är välkommet.
Idag har jag varit ledig från jobbet.
Va på stan och fikade med Kimmi klockan 12.
Sen va jag och kastade en massa pappersskräp, pantade och handlade.
När jag kom hem städade jag hela lägenheten, bytte sängkläder och tvättade två maskiner.
Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar... är matlådor i där som ska fyllas och stoppas i frysen.
Imorgon ska jag på möte i Karlstad!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback