Senaste Inlägg

Ojämn vecka, and I love it!

Då va jag ledig igen då... ojämna veckor is da shit!
Jobbhelgen och gårdagen har gått sjukt fort! Det kan jag tacka Viktor för =)
Ska även jobba med honom ons, tor, fre för han ska lära sig öppna och stänga.
I morse va jag på Verkstan och kollade blodtrycket igen, och den här gången va det normalt! =)
Ska dit igen om 3 veckor och kolla ännu en gång, bara att hoppas att det är bra då med.
Annars kommer jag nog inte få utskrivet nya p-piller och det vill jag gärna ha.
Mini-piller can go fuck themselves :P
Det vill jag då inte äta igen!
Blodproverna va bra dom med fick jag reda på... lite lågt blodvärde bara så ska fortsätta äta Hemofer.
Har precis kommit hem från ICA... där blev det storhandling och jag har fyllt upp frysen med massa bra grejer.
Ska laga mat snart... måste fixa massa matlådor.
Man sparar sjuuukt mycket pengar på att inte köpa mat på jobbet!
Har förresten glömt skriva att vi hade en skittrevlig Idolkväll i Viktors hus i fredags!
Det va Viktor, jag, syrran, Petter, Fredrik och Kristian. Vi åt tacos och kollade Idol...
Sen spelade vi Rappakalja och grillade marshmallows i öppna spisen.
I just LOVE Viktors hus! Det är så himla mysigt =)
Får se vart denna veckans Idolkväll blir...
Sen är det Halloween på lördag, men har ingen koll på vad som händer då än.
Nej, nu ska jag laga massa mat!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback