Senaste Inlägg

Att hålla vad man lovar

Det är jag nog rätt bra på när det gäller saker som har med andra att göra...
Men dålig på att hålla saker jag lovat mig själv.
Tänkte på nyårslöftet tex... att ta mer kort.
Tar fortfarande alldeles för lite kort!
Hade varit bra att ha en liten minifotograf som satt på axeln och fotade mitt liv.
Btw... fy fan va bra det är att det finns musik!
Lyssnar just nu på den här... vilken fantastiskt bra låt!
Kom på vilken bra låt det va när dom spelar den i Almost Famous (som för övrigt är en riktigt bra film!).
Eller de här låten som gör mig glad och får mig att vilja dansa (och sjunga ;)).
Nej jag vet inte vad jag ska skriva... lägger ner =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback