Senaste Inlägg

Tjuvstart

Idag har jag varit ledig!
Är ledig även till helgen, men passade ändå på att få upp adventsstakar och stjärna i fönsterna idag.
Vissa säger att det är tjuvstart... men va fan... det blir ju så mysigt!
Har även varit och handlat med syrran... passade på när jag hade bärhjälp att slänga papper och glas på återvinning.
Sen ikväll bjöd vi pappa på mat och fika.
Visade honom även Kinect och han fick pröva att va med =)
Imorgon ska jag till Stockholm på möte på huvudkontoret.
Alltid kul när det händer nåt annat än att va i butiken, men det kommer nog bli en dryg dag.
Tåget dit går 05.53 och hem nån gång vid 19.
Ska försöka komma i säng här snart... för jag kan inte tänka mig att det blir så mycket sömn på tåget.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback