Senaste Inlägg

These shoes are made for walking

Ja... va har hänt idag?
Det va riktigt höstigt på förmiddan... grått, regn och gula löv på marken.
Skulle lämna bilen på service idag och passade på att ta en promenad från verkstan och hem.
Hemma blev det lite matlagning och sen dammsög jag lägenheten.
Sen va det dags att hämta bilen så jag gick även tillbaka dit.
Fösta promenaden hade jag mina walking shoes. Alltså joggingskor... sköna som tusan.
När jag gick andra turen hade jag mina Kawasaki.
Vilken jäkla skillnad alltså! Har inte tänkt så mycket på det innan, men jäklar va mycket lättare det är att gå i ett par skor som är gjorda för att gå i!
Nu har iaf bilen fått sin service och jag är 3200kr fattigare.
Anmärkning på att mina däck började bli slitna med... så när det är dags att byta efter vintern borde jag köpa nya sa hon som lämnade kvittot till mig. Det lät billigt...
Pappa ringde förut med... minns inte när jag pratade med honom sist.
Han fyllde år för en månad sen idag... då va jag där, men jag måste ju ha pratat med honom efter det?
Min farmor fyller 90år 30:e september.
90 år... det är gammalt! Hon ville inte ha nåt värre kalas sa pappa, men dit ska jag såklart för att fira henne iaf.
Det är Idol på tv om en timme.
Syrran och Eddie ska komma hit och hälsa på och kolla på det.
Jag köpte skorpor och två nya te sorter idag på affären... Sommar te med hallon och jordgubb, och Persika/Mango te.
Har aldrig i hela mitt liv köpt skorpor innan, men idag blev jag sugen på det, så det blir det till Idol sen.
Imorgon är det dags att jobba igen. 3 dagar nu, sen ledig helg... SEN drar det igång på riktigt.
Heltid... fasar lite nu för att jag inte kommer ha nån fritid. Men jag får försöka göra det bästa av det!
Sova mindre eller nåt.. =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback