Senaste Inlägg

Söndag

Dåligt med bloggande senaste dagarna...
Har faktiskt inte haft tid!
Torsdag jobbade jag till kl.20 och va alltså inte hemma förrän strax efter 20.30...
Kollade slutet av Idol, sen va det partidebatt som höll på till sent.
Fredag jobbade jag till kl.17, sen kom syrran och Eddie hit och vi kollade Idol och ytterligare en partidebatt.
Igår åkte jag och syrran till pappa vid 10 på förmiddan, för att sen åka med honom och Senja till Årjängs mâten.
Observera att i Årjäng heter det Mâten och i Arvika heter det mârten... stor skillnad! =)
Jag och syrran gick själva för pappa är så seg =)
Det va rätt mycket folk och bra soligt! Jag köpte bacon-snacks, havrebollar (som jag inte smakat på än), mâtens karameller, sylt och te.
På kvällen kom syrran och Eddie hit igen.
Vi kollade på tv och drack vin (syrran drack nog bara ett glas när jag tänker efter...)
Vid 22 tiden joinade Viktor oss och vi spelade Alias!
Man ska egentligen va minst 4 spelare på det, men det gick skapligt ändå.
Idag har jag inte gjort så mycket... tvättat, tagit en promenad, lagat mat...
Summan av veckans promenader är 15,58km!
Snart blir det valvaka i soffan, först One tree hill!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback