Senaste Inlägg

Säsongsstart

Det bästa med höst måste ju va alla säsongsstarter!
Då menar jag alltså av serier...
Idag har jag sett säsongens första Glee (lika bra som vanligt!), Såg även del 2 av Parenthood och igår del 2 av One Tree Hill. De började alltså förra veckan...
Imorgon kommer även säsongspremiären av The Mentalist och Greys Anatomy.
Alltså minns ni va som hände sist i Greys eller?! Maj gadd lixom...
Höll på att glömma Gossip Girl med! Inne på andra veckan nu...
Förutom allt detta ska det ju kollas på Idol varje dag typ...
Och måndagar är det Biggest Looser Sverige, Lite Sällskap och Gumball 3000 med Erik och Mackan.
Ja... det va väl alla serier jag följer just nu... och nej, jag är inte galen, jag har inte nåt liv bara!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback