Senaste Inlägg

Planering...

Räkningarna betalda... men den här månaden kommer kräva en hel del planering!
Har räknat ut hur mycket pengar jag har över när jag alla räkningar är betalda, även dom som inte dras förän 30:e på autogiro. Av mina 11000kr som jag skulle resa för finns nu 2737kr kvar och det är det jag får leva på den här månaden. Så jag hoppas verkligen att jag inte får allt för kasst med pengar nästa månad.
Då får jag för 3 veckor halvtid och 1,5 heltid... men det borde va bättre än sjukpeng iaf.
Nu hade jag ju mina skattepengar... som jag egentligen inte alls ville betala räkningar för, men ändå.
Hur hade nån gjort som inte fått som pengarna och va tvungen att va sjukskriven... den hade ju inte klarat sig alls!
Kanske inte blir nån resa då... jävla skit =(
24 semesterdagar som bara ligger där och vill bli använda... men flyg kostar, och fickpengar, boende, mat...
Om jag lär mig snåla som tusan nu kanske jag kan göra det sen från november med så kanske jag får ihop pengar...
Har precis varit och tränat. Första passet på hela veckan... har inte haft nån motivation alls och varit rätt trött av allt jobb.
Det är skillnad att gå från först sjukskriven 3 månader till jobba halvtid, till sen heltid.
Det kanske inte är dubbelt så jobbigt med heltid som halvtid, men jag måste fortfarande vänja mig.
Joo... jag va i gymmet vid badhuset och körde crosstrainer.
Det regnar så jag va inge sugen på promenad...
Körde 30 min och det blev 5,8 km... Så långt går jag inte på en halvtimme iaf!
Det va gött faktiskt.
Ska äta lunch och duscha nu snart...
Sen måste jag handla... det kräver ju en del planering med mat och så, för köpa mat på jobbet är bara att glömma den här månaden.
Har iofs haft med matlåda alla dagar jag jobbat nu med, men de börjar ta slut så måste laga mer storkok och frysa in. LCHF blir det inge med... iaf inte förrän jag har mer pengar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback