Senaste Inlägg

På ett sätt en skitvecka

Jädra förkylning!
Jag som hade gjort ett gå-schema som jag skulle följa.
Så blev det inte den här veckan för jag kunde knappt andas.
Först idag tog jag min första "riktiga" promenad, det blev 6,32km.
Annars har det mest varit en tur ner på stan för att typ rösta och gå på apoteket.
Blev ingen utgång igår... det va ingen som ville med.
Men till helgen är det iaf fest hos Malin.
Tror dock att det inte alls kommer va mycket folk ute...
Det är helg innan lön... men för Malin och de andra på Kicks är det löningshelg, för dom får pengar den 15:e.
Känns lite som att folk sparar sig till Mârten nu.
Imorgon ska jag va hundvakt åt Eddie. Hoppas dom inte kör full speed hela dagen han och Kenzo...
Syrran kommer och lämnar Eddie typ 7.30 imorgon... ska försöka ha Kenzo inne hos mig i sovrummet och hoppas att Eddie går och lägger sig och sover ett par timmar till.
Ska lämna honom till mamma när hon slutar jobbet vid kl.15.
Tänkte gå och köpa kort på simhallen imorgon med.
Eftersom jag va sista gången hos sjukgymnasten i torsdags måste jag komma igång att träna själv.
Har gjort ett schema som jag ska gå efter. Det behövs med min dåliga disciplin!
Sista veckan jag ska jobba 50% oxå... tiden går fort!
Tror inte det ska va några problem för höften att jobba mer.
Det som är tråkigt är ju att man inte hinner göra mer än att jobba i stort sett när jag väl går på heltid.
Men jag har ju inget annat för mig heller, så sett.
Om en timme är det Mamma Mia på femman, den ska jag kolla på.
Har sett den en gång innan, men det va ett bra tag sen nu!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback