Senaste Inlägg

Le basill

Vet i och för sig inte om den har frans härkomst, basill-fan... men satan va förkyld jag blivit!
Och jag hatar det!!
Överdoserar Echinacea och hoppas att det iaf är kortvarigt.
Syrran va här på besök igår och även idag.
Igår kollade vi på Biggest Loser, parti utfrågning och Lite sällskap.
Biggest loser är väldigt inspirerade och jäklar va dom kämpar!
Tycker såklart synd om de stackare som får åka hem... speciellt efter första veckan.
Lite sällskap då... det va ju hur bra som helst!
Programmet som syrran anmälde mig till innan sommaren... :S
De hörde av sig och ville att jag skulle komma dit och träffa produktionsbolaget.
Jag skulle va en av tjejerna som skulle dejta Stellan.
Jag va sjuuukt osäker på om jag skulle göra det, men i vilket fall blev det ju aldrig av pga av att jag fick min höftoperation då.
Idag kollade vi på Idol... det är allt bra kul!
Gillar att dom visade många bra och inte fokuserade på de som är dåliga.
Idag fick jag min nya jobbskor som jag beställde på nätet under helgen.
Ett par Reebok Easytone ska jag trippa omkring i hädanefter.
Imorgon jobbar jag bara till kl.16 och sen är jag ledig hela 6 dagar!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback