Senaste Inlägg

Jobb, jobb, jobb...

Jepp, det gick fort... men det känns inte som jag gör annat än jobbar!
Tror jag behöver lite mer tid att vänja mig... tex vid att gå upp tidigt.
Jag är fan skittrött och då behöver jag ändå inte gå upp förrän typ 07.40...
Eller ja... 07.40 är jäkligt tidigt ju... man borde aldrig behöva gå upp innan 10 =)
Har varit rätt trött på kvällarna... men har försökt att lägga mig i tid.
Sova 8 timmar är nog bra iaf... Fast under sommaren sov jag nog snarare 10 timmar ungefär.
Tar kanske lite tid att vänja om.
Ska pröva att äta LCHF med... har prövat så mycket annat förut, så jag ska ge även detta en chans!
Nej nu har jag One tree hill, Glee och Parenthood att se... Får nog spara nåt till imorgon med!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback