Senaste Inlägg

Inne eller ute?

Jaha... så va det lördag igen.
Lördag är den dagen under veckan jag vill att det ska hända nåt kul.
Jag sitter mest troligt hemma och degar de 6 andra dagarna, så då vill jag hitta på nåt när det väl är lördag.
Tyvärr är det så att typ ingen vill hitta på nåt längre... alla har förhållande, fått barn eller bor typ långt bort.
Förr-förra helgen tänkte jag gå ut själv... men hamnade iaf hos Mattias innan, även om inte han skulle med ut.
Förra helgen tänkte jag gå ut själv, men då kom Viktor hit och joinade mig.
Idag då... jaa... som vanligt ingen som vill hitta på nåt.
Går folk ut idag? Det är en sak att gå ut själv när jag vet att det är mycket folk ute.
Men att gå ut ensam en kväll när det är dött... det är ju värdelöst.
Messade Mattias igår och frågade om det blev nån utgång.. men han är i Norska fjällen.
Han ska iofs komma hem idag, så han skulle höra av sig när han va hemma. Men det kanske inte blir förän sent...
Va på bolaget förut och införskaffade mig ett gäng vinflaskor ifall ifall....
Finns även ost och kex kvar sen förra helgen kom jag på... det är ju förjävla gött! =)
Nja... det känns inte riktigt som en sån kväll man går ut själv... men vi får se vad som händer!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback