Senaste Inlägg

Imorgon vill jag va frisk!

Förkyld än... jo dä... =(
Vill ju ut och gå, andas som vanligt... känna vad mat smakar!!

Idag har jag varit på sjukgymnastik... för sista gången!
Det passar inte att jag går kvar där när jag börjat jobba.
Jag slutar som tidigast kl.16.15 och dom stänger kl.16.00 så det går inte alls.
Min sjukgymnast va iaf mycket nöjd med mig! Känns bra =)
Ska köpa ett halvårskort på simhallen är det tänkt.
Där finns det ju även gym med som har öppet till kl.22 under veckorna.
Kostar 500kr för ett halvårskort. Tänkte skicka in kvittot till jobbet så får jag det som friskvårdsbidrag!
Sen va jag och röstade med! Det va kö på biblioteket idag lixom... mest tanter då men ändå.
Blev Vänsterpartiet i Riksdagen och Socialdemokraterna i Kommun och Landsting.
Är sjuuukt dåligt insatt i politik. Har kollat en debatt om skolan på tv... sen har jag frågat syrran och även Kristian lite om va de står för och tycker de olika partierna.
Gjorde även 3 olika valkompass-test... ett på Dagens Nyheter, ett på Svenska Dagbladet och ett på Aftonbladet.
Fick Socialdemokraterna på en och Vänsterpartiet på två så då valde jag det.
Annars då... joo... har tvättat två maskiner och hängt det.
Lagat mat, ätit och gjort två matlådor som jag stoppade i frysen.
Ikväll blir det bara tv och slappa.
Kom på att jag bjudit på dåligt med bilder... men det kommer... när jag tagit nån bild som är värd att visa upp!

1 Kommentarer

Postat av: Sofia den 2010-09-10 @ 22:47:28
http://sofiaochmoa.blogg.se/

Det var massa folk och röstade idag när vi var där! Typ fem pers i kö hela tiden, och inte bara tanter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback