Senaste Inlägg

Fucking jävla kuk...

Va aldrig sjukskriven säger jag bara!
Förra månaden fick jag bara 7200kr utbetalat från Försäkringskassan.
Det har alltså gått åt en del pengar som jag haft sparat till en resa efter jul...
För att klara sig på 7200kr är omöjligt för mig, bara hyran är på 5000kr, och det är ju inte den enda räkningen!
Jag har alltså gått och väntat och väntat på att jag äntligen ska få pengar igen!
Idag la FK upp på "Mina sidor" hur mycket jag ska få... 10080kr... WTF!!!
Förra månaden PLUS den här månaden är mindre pengar än jag får ut en vanlig månad när jag jobbar.
När Kristian flyttade ut härifrån skulle jag pröva att bo kvar... se om jag hade råd med en 3:a själv.
Det har jag, men bara om jag jobbar min heltid och får ut min lön som vanligt.
Hyra 5000kr, lån på bilen 2000kr, bensin 2000kr... då är vi uppe i 9000kr.
Jag har ju förutom det el, mobil, internet, försäkringar... som ska betalas med.
Och kan kan ju behöva äta lite under månaden med.
Jag har 5000kr kvar av de 11000kr jag fick tillbaka på skatten som ska gå till en resa...
De kommer inte finnas kvar länge till känns det som =(
Får ju ingen riktig lön nästa månad heller. Då får jag för 3 veckor halvtid och 1,5 heltid.
Första riktiga lönen får jag 25 november... det är ett jävla tag dit...
Det känns ju fantastiskt bra detta!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback