Senaste Inlägg

Det va den veckan det...

4 powerwalks blev det... helt enligt schemat!
Sammanlagt 13,27km (om det programmet i mobilen stämmer).
Imorgon är den ny vecka och nya walks är inplanerade.
Har gått och blivit förkyld med... tror Anders på jobbet smittat mig, för han kom till jobbet dyngförkyld i torsdags.
Hoppas det går över snabbt.
Igår va det lördag... jag hade tänkt att gå ut själv för ingen ville med, men så impulsåkte Viktor hit och följde med ut! Det va väl inget superdrag ute på Tiki, men jag hade kul. Roligt att Viktor hängde med, har saknat honom.
Nu är klockan 20.00 och jag är redan skittrött... blir nog en tidig kväll.
Seg efter gårdagen plus huvudvärk och förkylning.
Imorgon jobbar jag 12-18, lagomt pass det =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback