Senaste Inlägg

Around the world

Blev en impulsfika med Josefin, Jessica och Hilda vid 17 tiden.
Himla trevligt faktisk! Är smått avundsjuk på Josefin som ska åka jorden runt med sin kille... dom åker om en vecka!
Har ju pratat på att jag ska möta upp dom i Indien i februari... känns som att det nog kan bli så =)
Idag har jag varit hundvakt... det gick bra, dom dödade inte varandra!
Kenzo verkar för en gång skull rätt trött nu iaf... han sover som vanligt här bredvid på musmattan.
Min höft sa att det inte blev nån långpromenad idag oxå... så blev två kortare turer med Eddie förut.
Sen va jag iväg och köpte kort på simhallen och simmade 0,5km... eller låter det bättre med 500m?
Hur som helst va det skiiitlängesen jag simmade sist!
När jag gick upp ur vattnen kände jag mig som en sten! Men det va skönt =)
Nu ska jag snart äta lite kvällsmat...
Sen blir det tv! Först Biggest loser och lite senare Lite Sällskap!
Förresten! Här kan man följa Josefin och Pierres resa runt jorden.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback