Senaste Inlägg

The End

Dags att sova... imorgon jobbar jag sista dagen!

Har varit i Karlstad idag med syster.
Först va vi på sjukhuset och jag fick ta nytt blodprov... 8 bananer senare så har jag ingen kaliumbrist! =)
Sen va jag på info på sjukgymnastiken... kändes rätt onödigt faktiskt.
För dom gick igenom hur man ska gå på kryckor och sånt... och efter 3 höftoperationer vet jag det redan.

Nästa stopp va Bergvik... åt på Subway, det va riktigt gott! Italian BMT =)
Blev inget mer handlat där... så vi drog vidare till Ikea.

Där handlade jag däremot för 1200kr!
Det blev nya sängkläder som jag suktat efter länge, men nu äntligen bestämde mig för att köpa.
En ny gryta, den jag har sen innan i den storleken börjar tappa teflonet och det är nog inte så nyttigt att äta.
Platspåsar med ziplock, alltid bra att ha!
Kattskålar och små mjukisdjur till Kenzo.

Tror det va allt faktiskt...

Sen är det ju mors dag på söndag... men det kan jag ju inte va med och fira då, så syrran hittade en skitfin ljuslykta som vi köpte till mamma och åkte dit med.
Hon blev jätteglad och bjöd oss på pannkakor!

Kom hem 20.59 och 21.00 böjade semifinal 1 av Eurovision!
Såg himla coolt ut och dit ska jag på torsdag!! Wiii!!
Nu blir det sova!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback