Senaste Inlägg

Söndag...

Gillar inte söndagar speciellt mycket...
Söndag när jag jobbar tycker jag ändå bättre om än ledig söndag.
Då är det lixom snart slut på den "jobbiga" veckan och det väntar en ny, bra vecka med ledig helg.
Och idag är det alltså ledig söndag...

Känner inte för att göra nånting alls... nästan så jag vill att dagen bara ska gå så jag får åka och jobba imorgon.
Wierd, men ändå... Då får jag träffa folk och slipper sitta här och ha tråkigt.
För som det är nu måste jag passa på att vila när jag väl är ledig, höften tar nog mycket stryk alla dagar jag jobbar.

Ska ringa operationskordinatorn på tisdag tänkte jag... ska höra om dom vet nåt mer om vilken dag det kan bli operation.

Igår va det fest! Schlagerfest. Sen blev det kanske inte så mycket schlager då men... iaf mer än på en vanlig fest =)
Viktor gick iväg och köpte ett kubbspel till mig! Igår va ju första dagen som det va skapligt varmt ute (21°C) så vi gick ut och spelade kubb en sväng på innergården. Laget jag va med i vann =)
Sen blev det i vanlig ordning Singstar, efter det gick några iväg på krogen, men jag och ett gäng stannade kvar hemma.

Här kommer lite festkort, inte bara från igår utan även från fest hos Åsa.

Här har vi självaste Snygg Åsa


Petter, Madde och Petter hemma hos Åsa


Viktor, Petter och Madde begrundar hur cool iPhone är =)


Åsa och jag. Märker att frisören klippte en del av mitt hår! Vill ha så långt igen =)


Thomas och Nicklas sjunger Singstar


Fortfarande städade pojkar


Jag och Viktor


Schlagerbröder

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback