Senaste Inlägg

Sista natten hemma

Har precis sett färdigt finalen av Eurovision!
Jag gillar Tysklands låt som vann, så det va bra =)

I torsdags va jag, Viktor och Petter i Oslo och kollade semifinal 2!
Det va himla coolt!
Massa människor från olika länder som va utklädda och tjoade runt och va kul att se på!
Tog några bilder men filmade faktiskt mest.

Jaa... sista natten hemma innan det blir operation då.
Pappa kör mig till Karlstad imorgon.
Ska träffa läkaren och sen ska dom ta prover igen. Själva operationen blir på måndag runt 10 tiden har dom sagt.
Jag känner mig nervös men ändå inte...
Vill bara att det ska va över!
Det är ju då mitt nya liv börjar, mitt smärtfria liv!
Även om det säkert inte kommer va det till en början... men då är jag iaf på väg åt rätt håll.

Tror jag har fixat allt jag skulle fixa innan jag ska läggas in... avlutade med att städa hela lägenheten idag.
Imorgon har jag bara packning kvar, plus att jag måste duscha i desinfektionsmedel :/
Efter det får jag inte smörja mig med nån hudkräm, ha nån deodorant, klet i håret eller nåt sånt.
Och måste sätta på mig rena kläder. Sen ska jag duscha med det en gång till imorgon kväll och en gång på måndag morgon innan operationen. Känner redan nu hur uttorkad och fnösig jag kommer va!

Vet inte hur man lägger upp videos, men jag bjuder iaf på lite bilder från Eurovision!


På väg!!


Viktor är glad över att vi är framme vid Lysaker där vi parkerade bilen =)


Lite suddigt... men här väntar vi på att det ska dra igång!


Eva Rivas med Apricot Stone för Armenien


Danmarks bidrag, In a Moment Like This


Allt avslutades med Turkiet som hade bästa showen!

Sist vill jag bara säga R.I.P Bobbo!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback