Senaste Inlägg

Måndag

Äääntligen är jobbhelgen över!
Det gick iofs rätt fort och ha varit mycket folk, men det är alltid skönt när det blir ny, bra vecka med ledig helg!

Har lagt handpenning på en katt!


Det blev den här lille sötingen!

Han ska heta Kenzo bestämde jag igår... det va ingen som tyckte det va ett bra förslag, men det är ju min katt!
Han är leveransklar vid midsommar =)

Börjar jobba klockan 13 idag... skönt med sovmorgon!
Blev dock väckt av att chefen ringde 09.55, men sket i att svara och ringde upp honom sen.

Jag vill bara att dagarna ska gå nu så jag får min operation snart...
I lördags när jag kom hem va det verkligen illa... hade så ont så jag trodde jag skulle spy, och jag är ändå van smärta! Hungrig va jag med, men orkade knappt stå på benet, så satt på en stol framför spisen och lagade mat.
Vill att detta ska gå över, för det är jävligt jobbigt!
Imorgon är jag iaf ledig och det ska bli himla skönt!
Måste ner på stan en sväng och se om jag hittar utklädnad till schlagerfesten som jag ska ha på lördag =)

Den här veckan kommer Therese hem från Danmark och hälsar på med! Ska bli kul att se henne ;)

Hej så länge!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback