Senaste Inlägg

Maj gadd!

Kollade precis på säsongsavslutningen av Greys Anatomy!
Jag ska inte avslöja nåt, men fy fan vilket avsnitt!!!

Har jobbat idag, näst sista dagen.
Jag, Sandra, Simone och Josefin hade köpt ett kort och en orkidé till Sandra som jobbade sista dagen idag.
Va inne och lämnade över den till henne, blev lite ledsamt, så det kom tom en tår.
Håller med Anna B... det är lite skolavslutningskänsla på den här veckan!

Rebecca va inne hos mig med en hejdå present med!
Fick en stor flaska cider, ost, kex och en ckokladkaka =)
Guud va snälla dom är!
Kommer sakna alla... Sara sa att hon kommer och hjälper mig om jag behöver när jag kommer hem från sjukhuset.
Fina, snälla människor!

Imorgon är jag ledig... då blir det ytterliggare ett besök på Karlstad sjukhus.
Ska ta blodprov och sen till sjukgymnast och arbetsterapeut.
Efter det tänkte jag ta en tur till Ikea, eftersom det inte blev nåt när jag va där sist.

Sen fyller ju faktiskt världens bästa Viktor år idag! Så har han tid åker jag inom honom och lämnar present.
Imorgon är det semifinal 1 av Eurovision med! Kom ihåg att kolla allihop =)

Det har blivit väldigt dåligt med bilder på slutet... men det kommer väl... måste bara ta några först :)

Väntar på massa saker som jag beställt... hoppas nån av grejerna kommer imorgon!
Det är 3 böcker, singstar Kent, klösmöbel och kattlåda som är på ingång...

Måste försöka köpa allt jag kan behöva för en tid framföver nu, för sen kommer jag hoppa på kryckor och då är det inte lika enkelt längre!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback