Senaste Inlägg

Ledig helg

Äntligen är det helg... och en ledig sån!
Även om jag har ledig helg varannan vecka ser jag fram emot det lika mycket varje gång!
Jag tyckte ju det va asmycket på jobbet igår... men idag va det ännu värre!

Annars då... avnjuder ännu en kväll hemma, själv.
På så sätt känns det ju inte som helg, kunde varit vilken dag som helst... tisdag, söndag... ingen skillnad.

Skillnad däremot är det imorgon, då är jag ledig, det är helg och jag ska ha fest!
Den här gången är det temafest, faktiskt den första!
Temat är schlager och man ska va utklädd till valfri schlagerartist.
Sen är ju frågan hur många som egentligen kommer att klä ut sig...
Kanske står här ensam in min coola outfit imorgon kväll!

Imorgon ska jag färga håret, gör det en gång i månaden för det växer ju.
Brukar ha en färg som heter sammetsbrun, den är mellanbrun med lite åt det guldiga, röda hållet.
Men den här gången har jag köpt ädel mahogny! Ska va lite crazy och pröva nåt annat...
Nog för att jag haft typ alla hårfärger man kan ha, men just rött tror jag jag missat.
Får se, kanske det ser förjävligt ut, då får jag färga över med min vanliga färg =)

Tänkte försöka städa balkongen med och sen måste jag panta och handla lite snacks inför kvällen.
Ska försöka va lite duktig för en gång skull och baka nåt jag hittade i en kokbok... nån typ av drinktilltugg.
Och kanske oststänger med... får se va jag hittar för kul på affären.

Är som vanligt trött... men har snart inga morfintabletter kvar :/
Så får kanske gå tillbaka till gamla Diklofenaken igen innan det är dags för operationen.
Men imorgon sparar jag ju in, för morfin tänker jag inte äta när jag ska dricka vin.
Har i och för sig kännt mig en smula piggare de senaste dagarna...
Funderar på om det kan ha med de superstarka D-vitaminerna från USA som jag köpte.
Ska visst bli piggare av dom... kanske faktiskt funkar... eller så är det bara inbillning.
En tablett kanske inte gör nån skillnad.

Nej nu tog fantasin slut... inga bilder har jag på lager heller.
Får nog hålla mig uppe till kl.23 iaf... det är ju fan skamligt att lägga sig innan dess en fredag!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback