Senaste Inlägg

Jag har ångrat mig...

Jag HATAR söndagar...
Fy fan för en värdelös dag...
Det är bara ensamt och jävligt... =(

Jag är trött på allt... höfthelvetet gör bara ont så jag orkat inte göra nåt...
Ensamt är det... och snart är det väl säsongsavslutning på alla serier jag kollar på.
För det är ju det jag gör... jobbar, åker hem, äter mat framför datorn, kollar serier och sover... det är allt...
sen samma sak nästa dag.
Rätt värdelöst.

Försöker intala mig att det kommer att bli bättre... det gör det ju säkert med... men när?
Jag är så trött på att behöva göra allt själv... jag gör allt själv, och jag frågar sällan om hjälp...
Men att komma hem och nån har lagat mat, eller att nån frågar hur min dag varit... det hade varit trevligt.
Men när jag kommer hem är det bara tomt och tyst och ingen där...

Det är tur att det är måndag imorgon så jag får jobba...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback