Senaste Inlägg

It's no good

Känns konstigt... wierd...
Jobbade sista dagen idag... ett steg närmare operation.
Dagarna gå så himla fort!

Va jättepositiv och glad hela dagen på jobbet idag... fick tom besök av chefen för att jag jobbade sista dagen.
Snäll han =)

Men det resulterade i att jag känner mig dötrött och hänging nu när jag är hemma...
Jag känner att jag är på gränsen till att bli ittiterad på saker...
Har som tur är inget att bli irriterad på just nu =)
Men orkar inte med nåt krångel iaf...

Tror det kan va att jag känner mig stressad... är ju en del saker jag vill hinna med att göra innan jag blir inlagd.
Måste storhandla, städa, tvätta bilen och åka till bilbolaget och höra om dom vet va det är som låter konstigt.
Sen ska det packas inför sjukhusvistelsen... Har iaf börjat skriva en lista... är nog bra för det är vissa saker jag inte får glömma att ta med.

Sen har jag extra ont idag med... kan ju va därför jag känner mig sliten och trött på allt.
Tog tabletter för en timme sen, men det har inte hjälpt... ska nog ta en till av den som är snabbverkande.
Kommer inte orka somna annars.

Anna B hade bakat jättegoda muffins som vi åt på jobbet idag! Skolavslutningsfika va det =)
Sen hade hon och Anders packat in ett paket som jag fick med mig hem.
Det va två tidningar, en påste chips och cola! Dom är allt himla snälla =)

Har handlat en massa saker i Challa idag...
*Kattsand
*Kattsandspade
*Silikondroppar till håret som ska va skitbra
* Hårfärg, bra att ha hemma tills jag behöver färg igen. Den jag hade i sist tycker jag satt dåligt...
* Handväska! Impulshandlade en handväska som jag såg inne på Adriatik. En perfekt sommarväska från Björn Borg
* Högtalare. Små, coola, från jobbet.
* Handsfree till iPhonen. Kan inte ha de som va med, dom bara ramlar ur, så köpte nya in-ear istället, Nocs.

Det va nog faktiskt allt... som vanligt blir det inga bilder. Iaf inte idag, för det orkar jag inte.
Syrran kom hit när jag kom hem.
Vi lagade superlax! Hur gott som helst =)
Sen byggde vi ihop Kenzos klösmöbel som kom på posten igår.
Det blev faktiskt riktigt bra!

Sen ville min rätt nyblonderade syster bli brunett igen... så det fixade vi med några paket färg!
Resultat tror jag kommer på hennes blogg!

Imorgon åker jag, Viktor och Petter på Eurovision! Ska bli hiiiimla coolt!
Där ska jag iaf ta bilder =)
Nu ska jag hänga tvätt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback