Senaste Inlägg

I'm alive! Äntligen är det över :) Det ...

I'm alive! Äntligen är det över :) Det drog ut lite på tiden så kom iväg till operation lite senare än planerat. Jobbigast va det när dom skulle sätta en blockad med smärtlindring i ljumsken. Det va ett jäkla bökande samtidigt som dom gav mig små stötar för att se så det träffade rätt nerv. Sen va det dax att sova! Hade jäkligt ont direkt när jag vaknade. Men då pumpade dom i mig mer smärtlindrande och sen låg jag och halvsov tills jag fick komma upp på avdelningen. Har fått min egen morfinpump! Så när jag känner att jag börjar få ont trycker jag bara på en knapp så kommer det en dos rätt i nålen i handen! Coolt :) Syrran va här och väntade på mig redan när jag kom. Sen har även Viktor och Åsa hälsat på! Och imorgon får jag mer besök! :)


1 Kommentarer

Postat av: therese den 2010-06-02 @ 19:43:26

jippi your alive:) skulle ønske jeg kunne kommet en tur, men satser på en snabbis neste helg når jeg er hjemme!!! njut av morfin spruta og tv4. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback