Senaste Inlägg

Ge mig energi!

Har varit ständigt trött senaste tiden... spelar ingen roll hur mycket jag sover...
Varje dag när jag ska köra hem från jobbet måste jag verkligen koncentrera mig på vad jag gör...
Ofta öppnar jag fönstret så det blåser kallt på mig... jag fattar ju att det här inte är bra... tänk om jag somnar till!
Men måste ju ta mig hem.

Igår la jag mig redan kl.22 och sov till 07.20... alltså över 10 timmars sömn.
Idag va jag liiite piggare, iaf på förmmiddagen...
Slutade kl.16 och som vanligt va jag helt slut när jag kom hem. La mig på sängen en halvtimme, tror det hjälpte lite.
Gud va jag ser fram emot att va pigg en dag! Det är konstigt, men kommer lixom inte ens ihåg när jag va det sist...
Och att inte ha ont... kan inte ens föreställa mig att det kommer bli så bra efter operationen att jag inte har ont.
Tänkt att ha energi OCH kunna röra på sig!

Det blir nog tufft i början...
Måste ta sprutor i magen i 20 dagar efteråt, måste kanske lära mig att göra det på mig själv.
Och jag som hatar sprutor! Men vem ska göra det annars...?
Sen är det det där med att klä på sig, duscha och så... Men det kanske är lättare nu än efter första operationen.
Får säkert mer info nästa vecka när jag ska på inför operationsgrejen.

Sitter och lyssnar på massa schlager och eurovisionlåtar!
Ska ha schlagerfest här på lördag! Ska bli kul =)
Ska bli kul att träffa Viktor igen... har inte sett honom på en månad - det är för länge!


2 Kommentarer

Postat av: Sofia den 2010-05-14 @ 21:02:45
http://sofiaochmoa.blogg.se/

Du mattesnillet...om du la dig kl 22 och vaknade 7.20 blir det inte över tio timmars sömn, det blir 9 timmar och 20 min. Eller hur..? =)

Postat av: Anna den 2010-05-14 @ 22:04:53
http://mygalaxy.blogg.se/

Sofia: Ja, det är ju det jag alltid sagt, att jag äger på matte =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback