Senaste Inlägg

Fantastiskt!

Vilket jävla flyt jag har =))

Ringde operationskordinatorn idag och fick reda på att jag ska operera mig den 31 maj.
Blir inlagd dagen innan och det är en söndag då jag ändå är ledig.
Detta innebär alltså att jag kan åka med Viktor och Petter på Eurovision semin på torsdag nästa vecka!!
WOOHOO! =)
Jag hade nästan gett upp hoppet om det, men nu kan jag följa med!

Shit, det är ändå inte länge kvar :S
Så här ser tiden fram till dess ut...

Imorgon jobbar jag till kl.16, sen åker jag till Karlstad.
Ska va på inför operations-koll redan kl.08.15 på torsdag, så skönt att slippa åka hemifrån astidigt.
Har tagit en semesterdag för torsdagen... sen har jag min lediga dag för veckan på fredag.
Sen är det jobb lördag, söndag.

Nästa vecka jobbar jag måndag, ledig tisdag, jobbar onsdag.
Onsdag blir sista dagen på jobbet på flera månader!
För på torsdag har jag tagit semester för Eurovision och även fredag... räknar med att det kan bli sent och skulle
egentligen ha börjat 8.45 på fredag.
Sen är det ju min lediga helg... kan till och med se finalen på tv på lördag =)
Söndag blir jag alltså inlagd och ska sova på patienthotellet som jag fattade det.
Men får väl mer info på torsdag skulle jag tro.

Så jag har alltså 5 arbetsdagar kvar... sen "ledig" iaf 2 månader... Wierd!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback