Senaste Inlägg

Att blogga eller inte blogga...

Vet inte om jag ska börja blogga igen... har lixom aldrig nåt att skriva om ändå.
Men ett inlägg nu får det bli så får vi se vad det blir sen...

Har precis tagit bort min andra blogg... den som jag skrev i förut.
Visst, jag skrev i den här med... men det va om saker som inte alla skulle läsa och de inläggen är borta nu.

Idag har det kännts så oerhört skönt att va ledig... jag har inte orkat gjort direkt nånting.
Tvättat två maskiner oxå va syrran här en sväng, men det är typ allt.

Kollat senaste Grey's Anatomy förut... oxå har jag plöjt 3 avsnitt av The Mentalist, blir nog några fler innan det är dags att sova.

I torsdags fick jag reda på att jag kommer få en höftoperation, en ny höftkula i titan.
Det känns så himla skönt samtidigt som jag är lite orolig för att gå hemma och va sjukskriven ensam.
Ska bli opererad i slutet av maj, det är mindre än en månad kvar.
Förhoppningsvis kommer jag få kallelsen under veckan så jag får ett datum.
Fick ny medicin med, OxyContin och OxyNorm... morfintabletter.

Har varit ute och festat både fredag och lördag, så då har jag inte tagit nån sån tablett.
Läste i Fass att man kunde få andnöd om man blandade dom med alkohol och det är ju lite onödigt.
Men idag har jag prövat dom... känns faktiskt sjukt mycket bättre!
Inte alls ont på samma sätt... men jag känner mig lätt avtrubbad och lite "go i skallen".
Är väl inte helt optimalt att äta dom på ett sätt, då jag måste köra bil till jobbet och stå där och va glad och trevlig hela dagarna. Men för att jag ens ska orka jobba måste jag ta dom.
Tur att det inte är så länge kvar till operationen.

Jag har blivit väldigt sugen på att skaffa en katt! Vore skönt med lite sällskap när jag ska va hemma och va sjukskriven. Jag vill ha en Ragdoll, en hane... väger nån stans mellan 5-7kg när dom är fullvuxna.
Syrrans hund väger väl runt 4kg tror ja..., så han får passa sig i så fall =)
Har googlat runt lite och hittat kattungar i Väse.
Finns en söt liten en som heter Fonzie... har mailat uppfödaren med lite frågor, men inte fått nåt svar än.


Här är sötisen =)

Tror dock dom kostar rätt mycket... typ si så där 6000kr...
Men får se när uppfödaren svarar!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback