Senaste Inlägg

Anhörig...

Håller på att fylla i ett formulär som ska tas med till ortopeden på torsdag.
Det handlar om allt från civilstatus till om jag röker eller har allergier typ...

Ska fylla i närmast anhörg... och vem är det för mig nu kan man fråga sig?
Det va ju Kristian förut... och inte tänkt så mycket på det förän nu.
Mamma, njaa...
Pappa, njaa igen... då skulle säkert mamma bli sur för att jag tog pappa före henne.
Syrran? Hmm... kanske ska ta syrran.
Hon är i Vitryssland just nu så hon kan ju inte protestera iaf!
Känns på nåt sätt lite konstigt att det inte är självklart vem det är, men det gör bara inte det...
Vem ska ha ett samtal om det hänt mig nåt lixom...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback