Senaste Inlägg

Vilans dag

Idag har jag inte gjort mycket... men det har varit rätt skönt.
Behövde verkligen vila kände jag!
Har inte ens varit ute idag... lite dåligt kanske, men när det gör ont att gå inne känns det lixom ingen idé att gå ut.
Men så här kände jag i söndags, efter för mycket gå på lördag, men sen va det bra på måndag.
Så hoppas alltså att jag är bra imorgon igen.
Har inte ens träffat en enda människa idag, har dock pratat med 4 i telefon i alla fall =)

Kommer inte direkt bli så mycket gå imorgon heller... för då ska jag, mamma och Mårten åka och hälsa på morfars bror i Nykroppa. Ringde honom och sa att jag ville bli bjuden på mat, grillat =)
Det skulle han fixa, han brukar göra riktigt god mat!
På hemvägen åker vi inom Storfors och hämtar min lilla kissekatt Kenzo!!
Så från och med imorgon kommer jag ha en sambo =) Lille katten... ska bli kul!

Det är paus nu, men jag är inne på andra fotbollsmatchen för idag... vad har tagit åt mig?!
Slovenien - England förut va riktigt underhållande!
Har bara sett 3 matcher innan på VM...
Bestämde när VM började att jag hejar på Brasilien, så jag har sett alla matcher dom spelat.
Nästa match är på fredag!
Dom har redan gått vidare från gruppspelet, men skitsamma, man måste ju stödja sitt lag =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback