Senaste Inlägg

Va ha hänt?

Nu har jag varit dålig på att skriva!
Va och skulle ta bort agrafferna i måndags. Såklart hade det blött igenom på natten IGEN!
Det är så härligt att vakna i en pöl med blod...
Jag hade nya sånna jätteplåster hemma, så bytte till ett nytt.
Sen passade jag på att duscha, viste ju inte va sköterskan skulle sätta på sen, så bäst att passa på!

Sköterskan tog bort alla agraffer utom 4 st.
Där det blöder är det fortfarande blåmärke och svullet, så dom 4 ska sitta i en vecka till, så har fått en ny tid nästa måndag.

Just det, det va i måndags jag gick så mycket! Efter Verkstan gick jag hem till syrran och ringde på, hon sov, men gick upp när jag kom. Vi tog en liten promenad med Eddie runt vattentornet och sen tillbaka till syrran.
Hon lovade att följa med mig och handla eftersom jag inte kan bära själv.
Jag ville handla på ICA så vi gick först hem till mig och sen tog vi bilen till Palmviksparkeringen.
Första gången jag körde efter operationen, och det gick jättebra.
Bilen är däremot heeeelt täckt med pollen för den har stått still.

Sen gick vi och åt lunch på Sunday, efter det skulle syrran boka klipptid och vi gick ett varv på stan.
Efter shopping på Apoteket och en glass på torget gick vi tillbaka till ICA och handlade.
Gissa om jag va sliten när jag kom hem!
Då la jag mig och sov en timme på sängen...
Va hos syrran igen senare på kvällen, men då tog jag bilen dit.

Igår va vi hos mamma en sväng, skulle sola på hennes lilla gräsplätt till trädgård.
Jag är ingen solare, blir fort rastlös och det va för övrigt inte speciellt varmt.
Så åkte hem efter en timme eller så....
På kvällen fick jag besök av Kristian.
Vi fixade mat och kollade på fotboll på tv.

Idag har syrran varit här och vi har legat ute och solat lite på min innergård.
Sen följde hon med mig till Nöjesbutiken och hämtade ett paket som jag beställt.
Som sagt kan jag inte bära, så hon fick hjälpa mig!
Nu har syrran precis gått hem, men innan dess gjorde hon hemgjord Snickers.
Skitgott! Åt två stora bitar =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback