Senaste Inlägg

Söndag - igen

Så va det söndag igen... gud va dagarna går fort!
Igår packade jag väskan och åkte till Åsa i Karlstad. Vi va på hennes kusins 25-års kalas inne i stan och sen på Koriander. Jag tog mig dock vatten över huvudet... för jag va himla trött på kryckan så sket i den och lämnade den i Åsas lägenhet. Vi skulle ändå inte gå speciellt mycket... Åka buss från Åsa in till stan, gå av vid Åhlens, gå till Stadium där hennes kusins lägenhet va, sen gå till Koriander som typ på andra sidan vägen, sen taxi hem.
Det gick bra... det gjorde det ju, men när vi va på Koriander va jag rätt sliten och vi fick sitta ner ett tag så jag fick vila mellan allt mingel.
Det gjorde att kvällen va helt okej, men ingen superkväll...
Träffade Viktor K med... September Viktor alltså. Har nog inte sett honom på 4-5 år... himla kul faktiskt!
Jag och Åsa satt och pratade med honom och hans polare. Viktor jobba tydligen på Koriander som kock... och han hade jobbat till kl.23 och kom dit rätt sent. Men vi satt och snackade tills det stängde i alla fall... han sa att nästa gång jag kommer till Karlstad får jag höra av mig så får vi stryra upp nåt.
Det ska jag absolut göra =)

Åkte hem vid 13 tiden idag... skjutsade Åsa till hennes bror i Hynboholm på vägen hem med. Hon skulle dit och klippa gräs!
När jag kom hem ringde pappa och sa att han va i stan, så han och Senja va här en snabbis förut.
Och nu kom syrran!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback