Senaste Inlägg

Tråkväder

Idag hade jag inga planer alls, som tur va skickade Kimmi meddelande i morse och frågade om jag ville fika.
Det ville jag såklart göra!
Tog bilen till Richardsons och hälsade på syrran på jobbet.
Sen gick jag och mötte upp Kimmi på stan.
Hon skulle köpa present till sin syster och jag köpte en beach spray till håret.

Sen va vi på Moster Brun och åt... eller jag åt, Kimmi tog en smootihe.
Va inom Kicks och snackade med Malin en sväng med.
Sen handlade jag på ICA innan jag åkte hem.

Ska nog kolla Alice in Wonderland sen... har sett halva hos Viktor, men tvivlar på att vi kommer se andra halvan, så lika bra att se den själv... För jag vill ju se den!

Imorgon är en annan dag... då är det sjukgymnastik igen =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback