Senaste Inlägg

Sprutjävel

Så va sista sprutan tagen!! Åååå va skönt att slippa det =)
Hoppas jag aldrig mer måste ta sprutor i magen.

Idag kom Vicki och hälsade på! Det va väl sisådär en 4 år sen sist =)
Satt hemma och snackade lite på balkongen först, men sen gick vi ner på stan och fikade på Nordells.
Va på Lindex och shoppade ett linne och en tubtopp grej (ser ut som nåt Therese skulle ha köpt) =)
Inte säker på om jag ska behålla den, jag har inte så mycket att fylla ut med, så får se hur jag gör... 30 dagars öppet köp va det. Sen blev det en ny ansiktkräm på Kicks med.

Vicki skulle hem och hämta barnen på dagis, så jag gick hem och åt lunch.
Syrran ringde och sa att hon tänkte gå ner till Sågudden, så när jag ätit gick jag dit jag med.
Så himla härligt väder idag! Och jag är lika förvånad varje gång över hur bra det ändå går att gå!
Det jobbigaste är att dra på kryckan hela tiden... fast jag vet ju att jag inte alls skulle gå lika bra utan den än, så jag får stå ut!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback