Senaste Inlägg

SOOOOOOOOOOL!!

Jävlar va fint väder det är! =))
Och jag ska minsann ut i solen idag!
Men först en sväng till BM, ska få ut nya p-piller eller p-ring kanske... nu när äntligen mitt blodtryck är normalt.
För jag är inte lite trött på de där skitpillerna jag äter... får små blödningar när som helst ju =(
Men det ska fixas nu!

Efter det blir det sjukgymnastik, ska bli kul att få lite nya utmaningar!
De övningarna jag fått sen innan är alldeles för lätta nu =)
Nej, nu måste jag gå!


2 Kommentarer

Postat av: Therese den 2010-06-23 @ 08:10:55

Av egen erfarenhet;nei til p-ring! Det var ett evige blødande og ikke minst så kjentes ringen av det motsatte kjønn;/ men som sagt så er det jo forskjelli fra kropp til kropp!!!:))) nå er mamma mormor og Emilie ankommet København, Henrik kommer i morgen så nå blir det full rulle!! Ta hand om deg;)

kram

Postat av: Anna den 2010-06-23 @ 10:32:38
http://mygalaxy.blogg.se/

Typiskt, det blev p-ring i alla fall. Hon skrev bara ut ett uttag och det är för 3 månader så jag ska få pröva. Vi får se, kanske det funkar bra på mig =) Så skönt för dig att få lite besök! Ha det bra så hörs vi! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback