Senaste Inlägg

Sleten delux

När jag kom hem från Sågudden tog jag tag i städningen...
Det hade inte blivit riktigt gjort sen innan operationen, det vill säga på 4 veckor nästan.
Jag gillar inte när det blir dammigt och skitigt, men jag är rätt lat med.
Men nu ääääntligen är det städat!

En tur ner till Verkstan, sen sjukgymnastik, sen stan, sen hem.
Äta lunch, sen Sågudden, sen hem, sen städa, sen mat = Anna är sleten!
Men det är väl inte så konstigt heller.

Min sjukgymnast Maria verkade iaf väldigt bra!
Hon tyckte jag va piggare än hon räknat med. Jag vill så mycket, skulle jag kunna springa skulle jag göra det direkt!
Men hon sa att man nog får dra lite i handbromsen... men att jag har alla förutsättningar för att bli bra.
Har fått lite övningar jag ska göra hemma tills jag ska dit igen... har redan bokat in 2 ggr nästa vecka, mån och tor.
Sen sa hon att när jag blir lite bättre kan jag gå dit och träna själv, och då kan jag komma och gå som jag vill... va där varje dag om jag skulle vilja det!
Men som sagt, skynda långsamt va det =)

Nu blir det lite Miami Medical och slappa!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback