Senaste Inlägg

Shopping!

Som ni kan se i det förra inlägget har jag köpt nya skor!
Och det va inte det enda jag köpte när jag och syster va i Challa och hälsade på mitt jobb idag!
Jag köpte även 2 klänningar eller om det mer va tunikor kanske, 2 pack leggins, en jeansjacka, ett par denim tights, ansiktstvål, ett nagellack, Sangria och en flaska Rosé!
Just det... 24 pack toapapper från ÖB med, fantastiskt bra att ha ;)

Va inne på jobbet och hälsade på Anna och Anders. Det va kul att se dom!
Fick även med mig 2 ex av nya katalogen hem med, har ju missat den när jag varit hemma.
Blev lite mer shoppat än jag tänkt mig, men är ändå nöjd, för det va bra saker som jag ville ha som jag köpte!
Mindre shopping nästa månad då, kanske.. =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback