Senaste Inlägg

PANIK!

Jag fattar verkligen inte hur jag funkar...
Jag har utan problem tagit min spruta i magen i 5 dagar. Det har inte alls gjort ont, och jag har kännt mig riktigt duktig! Men idag, då helt plötsligt tvekar jag, får panik! Börjar känna den där illamående känslan som kommer när jag ska ta blodprov och sånt.

Ringde Viktor för att få lite stöd... han sa "det är bara att göra det" och jag veeeet ju att det bara är att göra, men det gick bara inte. Min högerhand lixom vägrade sticka in nålen.
Försökte flera gånger, sen klockan va 18 typ... men nu ÄNTLIGEN gick det bra!
Ska ju ta dom där i 2 veckor till så kan inte börja krångla nu... men allt sitter väl i huvudet.

Idag har för övrigt varit kalasdag! Släkten har varit här och firat syster som fyller 25 år på tisdag.
Av mig fick hon ett halsband med en stav på. Sa till henne att jag även bjuder på en gravyr på staven, men hon vill komma på vad det ska stå först.


Typ en sån, fast utan lilla hjärtat.

Sa till henne att man tex kan gravera in namnen på sina barn, det hade i alla fall jag själv tyckt varit fint.
Nu har hon ju inga barn än då men... men i framtiden!
Sen fick hon även pengar som är tänkt att det ska användas till ett körkort.
Det är inte superkul att ta körkort, men det är lätt värt det!
Jag säger som Viktor sa till mig "det är bara att göra det"!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback