Senaste Inlägg

Panik igen...

När jag vaknade förut kände jag att det va blött i sängen... tänkte... men gud, har jag svettats så mycket?
Men såg när jag tog på det att det va rött!
FAAAN!! Det hade blött igenom såret... =(
Blev rädd att nåt skulle va fel, fick lite panik med för jag kan ju inte ta mig nån stans själv än.
Ringde till Kristian... som tur va va han i Arvika! Förvisso på väg till Biblioteket för att plugga, men han vände och tog bilen och kom och hämtade mig.

Vi åkte ner till Verkstan... mamma jobbade inte idag men gick in där hon jobbar ändå.
Det är enda stället jag varit på så vet inget annat. Men där va man tydligen tvungen att boka tid nu, så jag blev skickad vidare till en annan avdelning. Fick i alla fall komma in till en sköterska som la om såret på nytt.
Kristian va jättesnäll och va med mig där inne. Jag såg inte själv va dom gjorde eftersom jag låg på sidan,
men han sa att nu borde det inte blöda igenom iaf för hon hade på en massa kompresser och grejer.
Hon hade inget som va vattentätt att täcka över det med, så nu kan jag inte duscha.
Men skitsamma... får köra tvättlappstyle istället.
Huvudsaken är att det inte rinner blod längs benet på mig och att det läker!

BTW sa sköterskan och Kristian att såret såg riktigt fint ut!
Anledningen att det läcker är att jag är svullen på ena sidan och därför håller inte agrafferna (häftklamrar typ) ihop så bra där.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback