Senaste Inlägg

Longing for

Ååå va jag längtar tills jag kan va ute och gå promenader... utan att det gör ont!
Kanske till och med springa!
Det kunde jag göra senast när jag va 10 år, så det vore allt en frihetskänsla att skutta iväg på nåt elljusspår nån stans =)

Just nu är det inte speciellt bekvämt att sitta, inte heller att ligga då jag bara kan ligga på rygg.
Gå orkar jag bara göra kortare stunder, även om jag bara gått omkring innomhus här hemma, med en eller två kryckor. Men snart... snaaaart!
Kanske ska våga mig på ett varv runt kvarteret imorgon =)


Nu är ju inte detta Styckåsskogen, utan en random elljusspårbild, men men!
Tänkt att få skutta fram där... najs!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback