Senaste Inlägg

I'm doing great!

Måste säga att jag är imponerad av mig själv! Eller om det är av själva operationen kanske...
Kan redan göra rörelser som jag inte kunnat göra på flera år! Och det är 1,5 vecka sen jag opererade mig!
Igår gick jag runt kvarteret två gånger!

Men märker att jag blir sliten fort när jag varit ute och gått, även om det bara är så kort som runt kvarteret.
La mig på sängen för att vila efter första rundan, men då ringde det på dörren!
Det va pappa som kom och hälsade på =)
Kan inte påstå att det är direkt kul att gå hemma ensam hela dagarna, så jag uppskattar jättemycket när nån hälsar på eller hör av sig!

Bjöd honom på en bit tårta som va kvar sen syrrans kalas. Sen visade jag bilder från Indien, han hade inte hunnit se dom än.
Jag är sjuuukt sugen på att åka tillbaka!
Så sugen att jag nästan funderar på att boka en resa ensam... men 5 veckor i Indien ensam...
Frågan är hur kul det är? Visst kommer jag träffa massa sköna människor, men det är kul med ressällskap med.
Får se hur det blir... har iaf kollat upp priser och så... sen kostar det ju mer om jag ska åka själv med hotell och taxi. För när jag och Viktor åkte delade vi ju på allt sånt.
Men det är väl antagligen inte så lätt att få med sig nån som kan va ledig 5 veckor heller...
Min tanke är att åka i slutet av januari, vila upp mig efter julruschen på jobbet =)

Men visst, det finns ju andra ställen jag kan åka till än Indien med! Skulle kunna åka till Kanada och hälsa på Jonas tex... Men vet inte hur kul det är där på vintern? Det är ju då man vill åka till nåt varmt ställe.

Igårkväll kom syrran hit med... Hon va och handlade åt mig och sig... sen åt vi mat.
Hon sill å potäter och jag varma mackor.
Sen skulle jag ta min spruta... men det går fortfarande inge bra... satt i en timme och försökte få till det, men inte fan ville min hand sticka in sprutan i magen! Får ju hjärtklappning och börjar må illa...
Till slut bad jag syrran ge mig sprutan... och även om hon aldrig gjort det innan gick det skitbra!
Kan hända att hon får samma uppdrag idag med, för hon kommer hit ikväll! =)

BTW, det blev inga dreads ;) Syrran hjälpte mig att tvätta håret igår med! =))

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback