Senaste Inlägg

Där kom den!

Träningsvärken alltså =)
Det va inte igår jag hade det! Träningsvärk in my ass =)
Men det är bara bra... känns gött!

Va lite wild and crazy idag och tog min krycka och gick ner på stan!
Börjar bli trött på att bara sitta inne...
Det gick bra, det gör inte ont att gå, men jag blir väldigt sliten!
Är väl inget jag ska göra varje dag än känner jag, men guuud va gött det va med lite luft och se folk!
Passade såklart på att gå mitt i Solbergas student =)
Ååå... dom har säkert jättekul!
Dom sjöng, skrek, drack champagne och såg så himla glada ut!

7 år sen jag tog studenten nu... skulle varit 8 om jag inte bytt skola.
Men skitsamma... det va en av de bästa dagarna i mitt liv!
Jag va sjukt skoltrött =)

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig snart här... vila så jag läker!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback