Senaste Inlägg

Addict

Har tänkt sluta äta morfin...
Tog sista tabletten natt till igår... kanske 30 timmar sen ungefär.
Har klarat mig rätt bra utan om på dagarna, men har fått ta när jag ska sova.
I natt sov jag alltså första natten utan, på lääänge.
Det gick bra, jag vaknade flera gånger och har sovit lite oroligt.
Men jag har inte haft varker mer eller mindre ont!

Det betyder ju att jag har varit mer beroende av själva tabletterna, än att de faktiskt hjälpt mot smärtan.
Syrran hade hört av en hon känner som är militärsjukvårdare, att man måste äta mer och mer av morfin för att det ska hjälpa, att man blir lixom imun och beroende.
Jag ska i alla fall inte ta nåt mer nu, OM jag inte får skitont av nån anledning.

Idag tänkte jag däremot ta lite vin och äta lite ost och kex =)
Bryggan orkar jag tyvärr inte gå på än, även om det hade varit kul.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback