Senaste Inlägg

Uttråkad delux!

Tänk va tråkig en dag utan planer kan va...
Va i och för sig på sjukgymnastik kl.11, det va det jag hade inplanerat för idag.
Efter det blev det promenad i Styckåsskogen.
Gick hem och fixade lunch... sen va det ju så fint väder så jag sätte mig nere på Sågudden en timme.
Det blev moln och blåste så åkte till syrrans jobb och hälsade på.
Köpte med glass och maränger från ICA så det blir det sen med jordgubbar =)

Har gjort pastasallad med chorizo och ätit det med...
Nu väntar jag mest på att fotbollen ska börja.
Dagarna går så jäkla fort och ändå känns det inte som jag gör nånting... usch!!
Nästa vecka vid den här tiden kommer jag däremot va rätt excited =)
Då är det snart FESTIVAL!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback