Senaste Inlägg

The dark

Det märks så väl att det har vänt... det är så mörkt ute...
Sommaren är kort, jo dä... sommaren är alldeles för kort! Känns som det va världens längsta vinter,
och nu har sommaren svischat förbi!
Är jag gjord för att bo här?
Jag hatar ju vintern...
Nu låter jag säkert negativ, men tiden går så fort... känns om att jag ska börja jobba vilken dag som helst.
Det ska iofs bli kul att få nåt att hitta på om dagarna, men då kommer tiden gå ännu fortare...

Jag sa att jag inte skulle va ensam en höst till... det är förjävla tråkigt!
Alla ska mysa i sina soffor och ha filmkväll...
Men så verkar det bli... alone again.
Fast jag läste nånstans att 30 är det nya 20... så jag kanske inte ska bry mig så mycket om det.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback